lørdag den 23. maj 2009

Flowers, layout nr. 27

Det sidste kursus jeg var på, på SAM hed "Flowers". Materialerne var allerede valgt, da vi kom til kurset. Det var ikke lige de farver, jeg normalt ville have valgt til et layout, men jeg synes alligevel at det passer til sådan et par gamle "Hønisser", som vi kalder farmor og farfar. Blomsterne skar vi ud på Sizzix´en på kurset. Først i papir og derefter i det plastik, som var emballagen til metalbogstaverne. Plastik rammen var også en sizzix.
I må alle have en fortsat god weekend.

18 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt lo. Fed ide med sissix i plastik.

jacque4u2c sagde ...

This just rocks!!! I love all the detail and different techniques that you used!!!! BRAVO!!!!!!!

Sandy sagde ...

Wow this is wonderful.
Fantastic LO.

Anne Bente sagde ...

åh..... hvor er den dog bare flot Karina, som altid.

sonja sagde ...

hvor er den blevet god,god ide med plastblomster,den hvide blomster ranke er den på papiret? hav en god aften...

Jeanette sagde ...

Flott layout og flotte farger, jeg synes de passet godt, jeg! :)

Kornum sagde ...

Sååå flot et lo og jeg syntes det er skønne farver :)

annes paperfun sagde ...

Så flott LO!
Og flotte farger!
stor klem Anne

Lise sagde ...

Rigtig flot LO. Jeg er helt vild med blomsterne;-)

Tilte sagde ...

Superflot ... synes det er en fed ide med rammen og så er jeg lidt vild med de tal du har brugt :o)

Margit sagde ...

Rigtig flot LO. Det ser godt ud med sizzix-plastik tingene... det er da en sjov idé. På trods af, at de ikke har farve, giver det en smadder god effekt.
Den store hvide blomst er super flot - er det et mønster på papiret???
Fed farve ;-)

Linda sagde ...

Super flot LO, rigtig fine farver og flot opsætning:-)

Rigtig lækre ting du fik købt til SAM.....håber jeg kan komme til efteråret:-)
God søndag

lam sagde ...

Fed ide med plastik blomsten

Kirsten sagde ...

Rigtig dejligt LO.
Ja, jeg er altså vild med farverne :-)

Jeg tror måske lilla er gået hen og blevet endnu en yndlingsfarve :-D

Maya sagde ...

Åhhh men den var lekker,Karina!!
Nydelige farger,og den hvite blomsterranken var sååå flott!!
Klem fra Maya:)

Tanja sagde ...

Det er et rigtig flot LO - lige mine farver...
Det må have været en udfordring for dig at lave layoutet, da det ikke er dine farver.. :o)
God dag til dig..
Scrapknuzz Tanja

Anonym sagde ...

This іѕ a topic that is near to my hеart.
.. Take care! Where aгe youг contаct details thοugh?


my ωeb blog :: cardsharing sky uk free
my web site: www.abermusicfest.org

Anonym sagde ...

Greetings! Very helpful adνіcе within thіs ρost!
It's the little changes which will make the most significant changes. Many thanks for sharing!

Feel free to surf to my homepage: http://www.e-boekhouder.be/userinfo.php?uid=15954
my website > cardsharing sky uk Free