mandag den 25. august 2014

Chic tags layout med gelato baggrund. Stjæl Ninas stil.


Layoutet, som jeg viser i dag, har jeg lavet til en artikel hos Scrapsister.dk. Designteamet skulle "stjæle" Nina Christensens stil. Hvis du vil læse hele artiklen, kan du trykke HER.

Layoutet er lavet med Materialer fra Chic Tags, papirer og cirklen. Jeg kan rigtig godt lide deres papirer, som er i en lækker kraftig kvalitet og så har de noget dejligt anderledes pynt.

Billedet er fra vores efterårsferie på Santorini sidste år.

Rigtig god ny uge til jer alle, hvis der ellers snart er nogle læsere tilbage. Det virker som om alt foregår på Facebook nu. Trist synes jeg..
Karina


14 kommentarer:

Gitte sagde ...

Flot layout. Jeg er her stadig. :-)

Heidi sagde ...

Rigtig fint. Jeg er her også endnu

Thanni sagde ...

Skønt layout - og de farver du har valgt fremhæver i den grad billedet! :)
Jeg er her også - og jeg har tænkt lidt den samme tanke :)
Ha' en rigtig dejlig uge :)

Dortesjs sagde ...

ihh rigtigt flot ferie Lo kan godt lide dit sig sak papir fra chic

Maryann Laursen sagde ...

Os´mig, os´mig, jeg er her altså også stadig, og foretrækker at se jeres flotte ting på bloggene, da det er meget nemmere at se alle de flotte detaljer herinde, synes jeg, men det er måske nok bare mig, der er lidt gammeldags, men sådan er det nu he he.
Det er et fantastisk flot LO, som du har lavet her Karina, og i flotte lækre farver, godt gået.

morkaren sagde ...

Dejligt LO, som jeg også foretrækker at se her, jeg er først fornylig begyndt at besøge Facebook, for der blev lidt rigeligt stille her, men det er lidt svært at finde ud af, at lægge et kort/billed der ind, kan jeg overhoved ikke finde ud af, og når man kommenterer her står der ikke noget på "fæcen" og omvendt. knus morkaren.

Dorthe sagde ...

Lækkert LO - og det er det i forrige indlæg også :)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Jeg er her stadig til at se dine smukke kreationer... og denne er ingen undtagelse. Flot foto også.

Jeg bruger også FB, men holder stadig ved min blog også :-))

God aften

Pia Larsen sagde ...

Super take af Nina's stil :-)

May Britt sagde ...

Virkelig lækkert LO...

Ann Weiss sagde ...

lækkert layout

Lise sagde ...

Super flot LO. Du er bare god til at bruge de Gelatos. Ja... Det er nu lidt trist at det hele foregår over facebook efterhånden.

Linda sagde ...

Skønt LO du har lavet.
Er ferie øen Santorini et besøg værd?

Ja ved du hvad...FB har taget meget over og det må vi ha lavet om på:-)
Jeg har også lagt et bidrag ind i mandags på min side og det er bare alt for længe siden...men nu er vi igang :-)

God onsdag

Karina Beck sagde ...

Hej Linda.
Ja SantorinI er bestemt et besøg værd. Den er meget smuk. De fleste postkort i Grækenland er herfra.
Men den er også meget turistet, så hvis I overvejer det så gør det uden for den højeste højsæson;)
Karina