mandag den 20. oktober 2014

Stjæl Pias stil.


Dette kort har jeg lavet til Scrapsisters.dk. I denne artikel skulle vi stjæle Pia Krogh Larsens stil. 
Da Pia jo er en CAS Queen var det jo oplagt, at jeg skulle lave et design dertil.
Jeg har brugt en stencil fra Tim Holtz og Distress ink til Baggrunden. Stemplet med børnene er fra Hero Arts og så har jeg brugt dymo til teksten og sequins.

Så er efterårs ferien slut. Vi havde en dejlig ferie i Rom kun Henning og jeg.


God ny uge til jer.
Karina




11 kommentarer:

Christina sagde ...

That is a gorgeous card Karina!
Hugs Kristel

Jytte sagde ...

Flot kort i en dejlig frisk farve. Skønne fotos fra Rom også :-)

Unknown sagde ...

Lyder dejligt med en alene tur til ROM. Fine feriebilleder.
Dit kort er så sødt, det stempel havde jeg helt glemt jeg også havde, synes motivet er så sødt. Må hellere finde det frem fra gemmerne ;-) rigtig god uge til dig. Kh 10na

Krebsen sagde ...

Sødt kort.
Dejlige billeder fra Rom

KFE Design sagde ...

Det er et kort, som gør at jeg bliver i godt humør.

Pia sagde ...

super flot karina

Maryann Laursen sagde ...

Skønt kort Karina og i en pragtfuld farve. Den gule får jo en til at tænke på sol og sommer, noget vi nok alle elsker mon ikke?
Også pragtfulde billeder fra Rom, sååå skønt med en ferie bare for to engang imellem, når man altid er omgivet af mange, så er det simpelthen opløftende at få bare nogle dage helt for sig selv, så kommer man gerne hjem med en rigtig god fornyet energi til hverdagens ræs igen. Der ser bare skønt ud.

Heidi sagde ...

Skønt kort og herligt med stjæl stilen

Margit sagde ...

Super flot kort... lige til at blive glad af!
Lækre feriebilleder fra Den evige Stad. Kan godt forstå I har nydt det... det er faktisk herligt at få lov at være på "rigtig" voksenferie når ungerne er blevet store/voksne...
Ses vel til SAM??

Camilla sagde ...

Flot kort.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Lækkert kort og skønne billeder
Tak for vinket derned fra ;-))


Ha en god aften