søndag den 12. april 2015

Herrekort.



De to kort jeg viser i dag er lavet til en artikel på Scrapsister.dk. Jeg syntes, at folk ofte klagede over, at det var svært, at finde på kort til mændende. Jeg lavede derfor en inspirations artikel. Hvis du vil se de andres bidrag, kan du kigge HER.

Det første kort er lavet med Hero Arts stempler og en masse sværte.
Kort nummer to er en golfspiller fra Silhouette Storen og baggrundsstemplet er fra Hero Arts.

Synes du også, at det er svært, at lave herrekort?

God dag.
Karina


5 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Ja, det synes jeg også er svært, men med disse to skønne og enkle kort, gør du det lige lidt nemmere ;-))

God søndag til dig

Gitte sagde ...

Super skønne herrekort.

Dortesjs sagde ...

skønne kort Wremm Wremm til mænd

Jytte sagde ...

Flotte herrekort!
Ja, jeg er en af dem, som synes herrekort er svære, men også sjove at lave. Der går lidt udfordring i det :)

Camilla sagde ...

Flotte kort :)
Jeg laver nok ikke så "herreagtige" kort til mænd, prøver bare at undgå for "tøsede" mønstre/figurer/farver og pynt ;)